בגלל איחור של 5 דקות • האם ראש העיר העביר תקציבי עתק לבדו?

    עמית דניאל No Comments on בגלל איחור של 5 דקות • האם ראש העיר העביר תקציבי עתק לבדו?

    משה אבוטבול, ראש עיריית בית שמש, מסביר למנחם טוקר מה פשר הסרטון בו הוא נראה מעביר תקציבי עתק לבדו? • "בכל שנה אני נותן להם סיסמה אחרת כשמתחילים הדיונים התקציביים. השנה הסיסמא היתה חושבים מחוץ לקופה"

    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסרטון משעשע שפורסם בימים האחרונים במרחבי הרשת נראה ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, יושב סביב שולחן הנהלת העיר לבדו ומעביר החלטות תקציביות. בתכנית "זמן אוויר" בהגשת מנחם טוקר הסביר את אבוטבול את מעשיו.

    "היתה סיטואציה מעניינת. קבענו ישיבת הנהלה בשעה 10:00 וראיתי שהשעה 10:05 ואף אחד מהגורמים הפוליטיים לא הגיע. החלטתי 'לדגדג' אותם מעט וביקשתי שיסריטו אותי מעביר החלטות" אומר אבוטובול ומוסיף בחיוך "נראה לך שאני יכול כך להעביר תקציבים? על כל נתח בשר יש מלחמות ודיונים שלא נגמרים" אמר וצחק "מה שכן אפשר לומר, זה שסגרתי כמה פינות פוליטיות".

    באשר לתגובת חברי המועצה, סיפר אבוטבול "הם נבהלו בתחילה אך כשהגיעו לאולם אמרתי להם 'חזל"ש' והם נרגעו. יש לנו חברי מועצה מעולים. אנחנו יושבים לדיונים ארוכים. אותו דיון ארך בסופו של דבר כמעט ארבע שעות. בסוף היתה גם ארוחת צהריים"

    מסתבר שלראש העיר ישנן תכונות קריאיטיביות שכן הוא גילה "בכל שנה אני נותן להם סיסמה אחרת כשמתחילים הדיונים התקציביים. השנה הסיסמא היתה 'חושבים מחוץ לקופה'. בע"ה בסוף כולם יהיו מרוצים".

    האזינו:



    0 תגובות